ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

ارغوان آرام جان

اندر احوالات روزهای آخر دوسالگی

1392/12/18 9:06
نویسنده : مامان فرشته
313 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام

ببخشید که چند وقته نمیرسم بیام و وبلاگت رو آپ کنم.اینروزها تمام وقت در خدمت شما هستیم و اگه وقتی هم بوده مشغول خانه تکانی یا خرید هستم.این پست آخر پایان دوسالگی ات است.پس فردا (سه شنبه)تولدت است .دلبندم عاشقانه دوستت داریم.با هم رفتیم چتد تا مهمونی و کلا " شما دختر خانومی بودی ولی انگار احساس کردی میخوام از شیر بگیرمت به من وابسته تر شدی فعلا" مرتب شیر میخوری و نمیشه سرت کلاه گذاشت.کاش میشد تا سه سالگی شیر میخوردی.

چند تا عکس


پیترا زیتون

 

یک روز در مدرسه مامان جون


 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان فرنيا
18 اسفند 92 9:21
عزيزم دوساله شدنت مبارك ماماني ديگه شير دادن را تمام كنيد هرچي بزرگتر بشه سختتر ميشه البته به نظر من واسه اينكه هم شما هم دختر گلي اذيت نشه هر چند روز يكبار يكي از وعده هاي روزانه شير خوردن را كم كنيد من خودم اول وعده صبح را حذف كردم بعد وعده عصر و ... سختترينش هم گذاشتم اخري يعني وعده شب موقع خواب اما اينجوري هم من كمتر اذيت شدم هم دختري راحتتر از شير جدا شد
مامان فرشته
پاسخ
مامانی برام دعا کن.برای کنکور اینقدر اضطراب نداشتم
مامان فرنيا
18 اسفند 92 9:22
عجب جاي خوبيه اين رستوران سرسره هم داره
مامان محیا(ارام جانم)
18 اسفند 92 12:28
چه خوش خیال است ... فاصله رامیگویم ! به خیالش ، تو را از من دور کرده ؛ نمیداند ، جای تو امن است ... اینجا میان قلبـــــــــــــــــم
مامان اسیه
18 اسفند 92 15:57
عزیزم دوسالگی ارغوان جون مبارک باشه برای از شیر گرفتن هم اینقدر نگران نباشید کم کم ازش بگیرید خدا کمک میکنه
منصوره
19 اسفند 92 11:47
من این دخملو بخورم؟؟ آخه خیلی خوردنیه
انيتا كوچولوي دوست داشتني
19 اسفند 92 12:18
واي ان شالله كلاس اول بري و اينجوري عكس بگيري عزيزم وبتم خيلي قشنگ شده از الانم تولدت را تبريك ميگم من و انيتا دوستون داريم
مامان فرشته
پاسخ
ممنونم سحر جون.همیشه لطف داری.منم مثل یه خواهر واقعی دوستت دارم.انیتای گل رو ببوس
مامان محیا(ارام جانم)
19 اسفند 92 16:28
مدرسه خوش گذشت شیرین عسل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[ماچ[پاسخ آره خاله.چه ذوقی کرده بود,
مامان محیا(ارام جانم)
19 اسفند 92 16:30
پیشاپیش تولدت مبارک گل خوش بو
مامان فرشته
پاسخ
ممنونم خاله
زهره مامان مرسانا
20 اسفند 92 10:22
ماجون
20 اسفند 92 21:56
تولدت مبارک به ما هم سر بزن
مامان فرشته
پاسخ
مرسی