ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

ارغوان آرام جان

سورپرایز آتلیه پاریس

1392/6/26 8:31
نویسنده : مامان فرشته
656 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندگل مامان ،دختر شیرین زبونم  هر روزی که میگذرد تو نیز بزرگ تر میشوی ، شیرینم  من از بازی زورگار در عجبم  که اینگونه شاد و سرمستم  از بزرگ شدنت و کمی دلگیر برای بی بارگشت بودن این لحظات!

خدا را لحظه به لحظه شاکرم  به خاطرهمه عزیزانم و رحمت های بیشمارش.

ارغوانم دیروز با بابایی می رفتیم  خرید  پشت چراغ قرمز  که بودیم  چشمم افتاد به یه بنر تبلیغاتی بزرگ تعجبو جیغ کوچولویی کشیدم  وووووووووووووووووووووووووایییییییییییییییییییییییی تعجب تبلیغاتی آتلیه و عکس دختر کوچولوی من.چشمکاینقدر ذوق کردیم که نگو. بابا ازش فیلم برداری کرد ولی باید دوربینم ببریم و ازش عکس بگیرمماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلبندم  دیشب با بابایی تصمیم گرفتیم ما هم برای دفاعیه عمو هادی  جون شما بریم تهران.فقط امیدوارم شما اذیت نشی توی ماشین.نگران

عزیزم این دومین دفاعیه هست که شما تشریف میبری.مراسم  دفاعیه دایی جون  ٢٠ روز قبل به دنیا آمدن شما بود و ما همگی رفتیم  تبریز.و وقنی دایی اعلام کرد که رساله دکتری رو به مسافر کوچولوی خواهرش هم تقدیم کرده ،من تا آخرش بهت زده بودم.تشویقبه امید موفقیت های بیشتر عزیزانم و دو برادر شوهر خوب و مهربانم و برادر یگانه ام.چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق مامان آرشا
29 شهریور 92 8:54
مامانی من جات بودم بنر رو می آوردم بعد شما عکس برامون نیاوردی
نمی دونی ما هوادارا منتظریم؟


چشم خاله جونی عکسم میذاریم.بوسسس