ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

ارغوان آرام جان

واکسن 18 ماهگی

1392/6/18 11:54
نویسنده : مامان فرشته
381 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح با بابایی بردیمت واکسن 18 ماهگیت رو زدن .آفرین به عسل خانومم که فقط یه کوچولو گریه کرد و الان هم خوابیده.تا به مامانم گفتم گه به ارغوان واکسن زدن گفت الان  میاییم  .خدا سایه مامان باباهای خوبمون رو از سر ما کم نکنه......الهی آمین

عزیزم با هر کلکی بالاخره قطره استامینوفن رو بهت دادم  و خوابیدی.نگران

انشالاه که زیاد اذیت نشی گل منماچ

 

این هم چند تا عکس از بادوم من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دوقلوها
18 شهریور 92 12:07
سلام عزیزم 18 ماهگی کوچولوت مبارک باشه ایشالا که جای واکسنش زود خوب بشه و دردش نیاد منم چند روز دیگه باید واگسن 18 ماهکی بچه هامو بزنم خیلی نگرانم.

دختر گلتو ببوس




سلام عزیزم.شکر خدا الان که 10 ساعت گذشته بهتر شده.بوس برای دوقلوها[hr
ایشالله واکسن اونها هم خوب میشه]

زهره مامانی مرسانا
18 شهریور 92 13:02
الهی خوشکلم اذیت نشه


الهی.ممنونم خاله
رویا و حمیدرضا
20 شهریور 92 19:47
سلام جیییییییییییییییگرم فدات بشم من. واکسن فقط روز اول سخته زود خوب میشی عکساتم save کردم بوووووووووووووس بووووووووووووس




بوسسسسسسسسسسسسسسسس


مامان آسیه
24 شهریور 92 0:11
آخ جووونم بیا بغل خاله چه دختر خوشمزه یی 18ماهگیت مبارک خاله جون!خوشحال میشیم اگه اجازه بدید شما رو لینک کنیم




خواهش میکنم با کمال میل.بوسس
کیمیا
22 مهر 92 15:57
سلام نی نی خیلی نازی دارین لطفا به وب من هم سری بزنید ممنون خوش حال میشوممممممممممممممممم


ممنونم آدرسی که برا سایتتون گذاشتین نا معتبره