ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

ارغوان آرام جان

من مادرم

1391/11/25 18:23
نویسنده : مامان فرشته
334 بازدید
اشتراک گذاری

زودتر بزرگ شو و با من حرف بزن

زودتر بزرگ شو و با من حرف بزن از ته دل.چرا که دل خاستگاه خداوند است.

ارغوانم نگاهت مثل دریا وسیع است.دلبندم مرا مادر صدا کن.مادری که با اولین گریه هایت عمیق ترین خنده هایش شکل گرفت.

مادری که وقتی گریه میکنی دست وپایش را گم میکند و هرگاه تب میکنی او میمیرد.

دوست دارم زود بزرگ شوی ،تا غزل ها و ترانه های زندگی را در گوشم زمزمه کنی تا همه انسانها هم از شادی تو سرمست شوند.

 زودتر بزرگ شو و با من حرف بزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا،مامان آریامهر
28 بهمن 91 22:17
سلام عزیزم آریامهری توی مسابقه ی زیباترین کودک نی نی وبلاگ شرکت کرده و برای برنده شدن به رایتون نیاز داریم http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php اینم آدرسشه ممنون میشم اگه لطف کنید و به کد 509 آریامهر عبداله زاده رای بدین
سطرهایی برای ارغوان
1 اسفند 91 23:24
درود بر تمام دختران ارغوانی و زیبا


دروددددددددد وهزاران درود
مامان انیتا
9 اسفند 91 19:36
الهی همیشه سالم و شاد زیر سایه پدر و مادر باشی عزیزم