ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

ارغوان آرام جان

گذر زمان با ارغوان

1392/8/14 0:50
نویسنده : مامان فرشته
397 بازدید
اشتراک گذاری

فسقل بادوم من بزرگتر میشوی و  و با بزرگتر شدنت لذت بیشتری به زندگی منو بابا  میدی.لحظات با تو بودن انقدر ناب و شیرین است که لحظه ای به لحظه اش قابل تامل و ثبت کردنی است.فرشته

لحظه های بزرگ شدنت تکرار شدنی نیست برای همین تمام تلاشم رو میکنم بهترین استفاده رو از با تو بودن و بزرگ شدنت کنم.قلب

شیرین زبونم  شکر خدا اکثر کلمات رو میگویی و معنی همه چیز رو میفهمی.وقتی به تقلید  از من به بابا مهدی میگی (متدی ) و من به تو میگم نه بگو بابا و تو برای دل من و نشان دادن اقتدارت میگی (متدی بابا )چشمک.و قیافه من اینجوری میشهتعجب

دلبرم  گاهی به مامانم میگی نسین مامان (نسرین مامان) و قند در دل همه اب میکنی .....زبان

 اینجاست که میفهمم که  خداوند چقدر مرا دوست داشته که فرشته کوچولویی مثل تو رو برای ما زمینی کرده هزاران بار سپاسگذاری اش میکنم فرشته

امروز عصر با بابا مهدی رفته بودیم پروما.اینقدر عاقلانه رفتار کردی که نگو .از جلوی اون همه عروسک و اسباب بازی و خوراکی های رنگی گذشتیم اما انگا نه انگار فقط دست بابا رو گرفته بودی و به دقت همه جا رو نگاه میگردی.ای من فدای,تو بشم هاماچ

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آسیه
15 آبان 92 10:52
سلام به شما مامان فرشته ی مهربون امیدوارم که در کنار خانواده تان همیشه خوشبخت باشید ماشالله به ارغوان عزیزم که روز به روز خشکل تر میشه از طرف من بوس بارونش کنید


ممنونم خاله جونی
مامان فرنيا
15 آبان 92 13:26
سلام ماماني ميدوني شما هم هم اسم من هستيد؟
افرين به اين خانم خانما معلومه گل دختري هميشه خانم بوده و خواهدبود ايشالله


وای چه تفاهمی]
زهره مامانی مرسانا
15 آبان 92 18:55
الهی من قربونش برم چه ناز و خانم شده




خدا نکنه .ممنونم خاله
مامان هیما
20 آبان 92 11:40
چه قشنگ لباستو اتو میکنی خوشگلم