ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

ارغوان آرام جان

دلنوشته ای برای دلبرم

1392/7/13 15:12
نویسنده : مامان فرشته
681 بازدید
اشتراک گذاری

پاره ی تنم  کاش میشد لحظه به لحظه ی بزرگ شدنت را نگاشت و به تصویر کشید ،بزرگ شدنت آنقدر دلنشین و دلنواز است که با تمام وجودم احساسش مینکم و گاهی از بی بازگشت بودن این روزها اشک در چشمانم حلقه میزند 

دوستت دارم گل ارغوانم

فندق کوچولو این لباس رو مامان جون برات سال قبل گرفته بود تا پاییز امسال بپوشی.بین تو و مامان جون یه رابطه خیلی خوب هست که گاهی منم حسودیم میشه.مامان خوبم  میدونم که این وبلاگ رو میبینی و می خوانی

 (خیلی دوستت دارم و ممنونم به خاطر همه چیز)

 

 

 

ژست های زیبایی میگرفتی و میگفتی مامان عکز عکزخوشمزه

 

و وقتی ارغوان انار دانه میکندتشویق

 

کنار آشیانه تو آشیانه می کنم
فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم
کسی سوال می کند بخاطر چه زنده ای؟
و من برای زندگی تو را بهانه می کنمقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
13 مهر 92 14:33
سلام خاله جون یک موضوع خیلی خیلی مهم لطفاً به وب ما سربزنید ممنونم


حتما
زهره مامانی مرسانا
13 مهر 92 16:14
قربونش برم چه ژستای نازی گرفته











خدا نکنه خاله مهربون .بوس برای خاله و مرسانا جون
شقایق مامان آرشا
15 مهر 92 19:43
خوش ژست من


ممنونم بوس برای خاله شقایق
مامان آیلین
15 مهر 92 22:36
عزیزم چه خوشگل عکسات راستی اون عکس مکه هم فوق العاده بود دلمو برد به سرزمین وحی




لطف دارید.ایشالله اگه مشرف نشدید تشریف. ببرید یا برای بار دوم طلبیده شوید.جاییکه که حرف نداره
reza
16 مهر 92 20:16
salam khnom kojolo.chegad lebasat behet miad.in kelaset mano koshte chegadam khoshgel balaro nega mikone


ممنونم عمو رضا. شما همیشه لطف داری.
reza
16 مهر 92 20:22
rasti axato be mamanam neshon dadam vagti axeto did kheili zog kard vali nemidonam chera yeyho delesh gereft o kheili narahat shod ke pas az 1 salo 6 maho 28 roz taze axeto did vali khodaie har ki mibinatet delesh horrri barat mirize
یاسمین
21 مهر 92 11:45
ماشالله خدا حفظش کنه.


ممنونم مرسی