ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

ارغوان آرام جان

ارغوان به بابا کمک میکند

1392/7/7 9:55
نویسنده : مامان فرشته
349 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زمستانی من آرام آرام هوا رو به سردی میرود و ما تصمیم گرفتیم  بخاری  بذاریم  و شما هم اینگونه همکاری کنی.خنده

دختر مهربانم شکر خدا  هر روز که میگذرد فهمیده تر میشی و گاهی کارهایی میکنی که من هاج و واج میمانم تعجبکه چطور مثل آدم های بزرگ فکر میکنیهورا همه اسمهای اطرافیان را خوب یادگرفتی و صدا میزنی ،گاهی چشمانت را میبندی و اواز میخونی و اسم همه رو که میدونی میگی تا مبادا کسی از یادت رفته باشه چشمک

دستان کوچکت را بالا میبری و خدا را شکر میکنی ، و ما از خدا میخواهیم  نگهدار مان باشد

 

 

 

اینم عروسکهای انگشتی که اخیرا" مامان بیچاره باید با 5 لهجه متفاوت برای تو بازی در بیارهقهقهه

 

 

و اینم چند تا عکس جا مونده

 

 

 

و  زندگی با عزیزترین هایم زیباست...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دوست
7 مهر 92 12:17
خدا همه عزیزانی رو که دوست داری سلامت نگه داره


ممنونم.همچنین برای شما هم اینگونه باشد
مامان آیهان
8 مهر 92 19:03
ماشالله چه دختر ناز و تپلی . وبلاگ قشنگی دارید .خاله ی مهربون به وبلاگ آیهان جون منم سر بزنید نظر یادتون نره




حتما خاله جونی.بوس برای ایهان
خاله جون آدرس وبلاگ نا معتبره هاhr]

زهره مامانی مرسانا
9 مهر 92 0:10
ای خدا چه بامزه داره کمک میکنه عروسک


][
نرگس مامان باران
9 مهر 92 10:36
ای جون دلمممممم
قربونت برم من داری کمک میکنی
واااای تو رو بخورم من با اون عینکت
مامانی تهران اومده بودی میگفتی قرار میزاشتیم تا ما این فرشته کوچولو رو میدیدم دیگه!!!!
دوستت دارم


ممنومم خاله جون. خودمم خیلی دلم میخواست شما و باران جون رو از نزدیک زیارت کنم اما وقت نشد .ایشالاه سری بعد
amu ali
13 مهر 92 0:31
salam juju amu
bokhari khune manam bayad biayay komaka



با کمال میل عمو جون
amu ali
13 مهر 92 0:31
like.........