ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

ارغوان آرام جان

مسافرتی برای پابوسی امام رضا(ع)

1394/2/4 9:18
نویسنده : مامان فرشته

سلام به دوستهای گل و مهربون

شنبه 29 فروردین همینجوری یهویی به سرمون زد بریم مشهد.برای یکشنبه بلیط بود .ما هم سریع جمع و جور کردیم تا بریم .بلیط برای 11:30 بود .صبح ارغوان کمی تب کرده بود ،خواستیم منصرف بشیم ولی پرواز چارتر بود و نمیشد کاری کرد.توکل به خدا رفتیم.خوشبختانه تاخیر نداشتیم و حدودا 1:30 مشهد بودیم .رفتیم هتل و بعد استراحت رفتیم حرم .یه سری هم به دارالشفای آقا رفتیم و ارغوان رو دکتر ویزیت کرد.روز بعد هم صبح حرم بودیم و یه چرخی تو بازار زدیم و عصر رفتیم خونه عمه ام .کلی ارغوان با پسر عمه هام جور شده بود (سجاد دانشجوی حقوق و عماد دانشجوی برق) و با اونا بازی میکرد .یه روزهم با عمه اینا هماهنگ کردیم و ما رو بردن طرقبه و حرم داداش های امام رضا(ع).یه شب هم باز عمه اینا ما رو بردن کوه سنگی و شام و یه پیراهن خوشگل برای ارغوان و... و اینکه حسابی به ماخوش گذشت  و یه اونا زحمت دادیم.جای همه دوستان خالی بود و مهمتر اینکه  هتل نزدیک  حرم بود ومشهدهم نسبتا" خلوت بود و حسابی زیارت کردیم.شب اول ماه رجب و روز ولادت امام باقر(ع) وروز وفات امام هادی (ع) حرم حال عجیبی داشت.

مابقی عکس ها در اولین فرصت

نیکتا
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام خاله جون . خوشحال میشم به من سر بزنید. راستی اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید
مامانی هیما
زیارت قبول ارغون جون با چادر چقدر ماه شدی
مامان زهره
مامان دوقلوها (ارغوان و امیر عباس)