ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

ارغوان آرام جان

آبان ماه 93 با ارغوان

1393/8/7 10:54
نویسنده : مامان فرشته
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی ما دیگه خانومی شده برای خودش ،بزرگ تر شده و خیلی شیطنت میکنه.اول این هفته بابای ارغوان برای ممیزی رفت قم.ما هم از خدا خواسته جمع کردیم و رفتیم خونه مامانم.از اونجایی که ارغوان با مامانم و بابام ومخصوصا" داداشم خیلی جوره من با خیال راحت به کارهام میرسم.یه روز بردمش داروخونه ،به هادی سپردم و رفتم خرید کنم ،هر لحظه به گوشیم نگاه میکردم تا نکنه ارغوان سراغ منو بگیره و گریه کنه تا داداشم بهم زنگ بزنه، اما خدا رو شکر زنگ نزد.کمی خرید کردم و برگشتم تا ارغوان رو بردارم و بریم خونه.تا ارغوان چشمش به من افتاد گفت :مامان چیزی برام خریدی؟مامان برا دایی جونم چی خریدی؟  مامان من با دایی میام ،تو خودت برو و....
من از تعجب دهنم وا مونده بود .شنبه سالگرد مامان بزرگم بود و همه خونه اونا بودیم .متاسفانه حال بابابزرگم اصلا" خوب نیست .و همه ی خانواده ی پدریم درگیر بیماری حاجی بابا هستن.

این وسط ها یه روز رفتیم خونه دوستم شیرین جون تا نی نی یک ماهه اش را ببینیم.به ارغوان و دوستهاش خیلی خوش گذشت.ما هم که جای خود داشت...

 

دنیز  ارغوان  آنیتا  مهشید  پانیذ

 

 

اینم النا کوچولوی یک ماهه خواهر دنیز

 

 

ارغوان و نیکا 5 ماهه (نیکا نوه ی عمو)

 

پسندها (5)

نظرات (8)

انيتا كوچولوي دوست داشتني
7 آبان 93 13:14
سلام ارغوان جوني چقدر ناز و خانم شدي بووووووووووس
مامان فرشته
پاسخ
ممنونم خاله جونی لطف دارید شما
مامانی معین
8 آبان 93 8:43
معین هم عاشق دایی جونشه ، انشااله خدا هم ارغوان و هم دایی شو براتون حفظ کنه .
مامان فرشته
پاسخ
ممنونم و همچنین برای شما
مامان زهره
11 آبان 93 17:00
h.e
12 آبان 93 19:45
وااااااااای این خانوم چقدر بزرگ شده ماشالله
مامان صدف
17 آبان 93 14:26
الهی قربونش برم. دوستت دارم ارغوان مهربون.
مامان فرنيا
18 آبان 93 10:36
به به عجب دوستايي چقدر خوب دور هم جمع شديد بچه ها هم با هم مشغولند
مامان فرنيا
18 آبان 93 10:37
دقت ميكنيد توي همه عكسها ارغوان چه قيافه شيطوني بخودش گرفته
مامانی هیما
18 آبان 93 13:42
ای جونم چه خانومی شده این گل دختر دلمون براش یه ذره شده بود