ارغوانارغوان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

ارغوان آرام جان

شهریور ماه و ارغوان

1393/6/2 11:02
نویسنده : مامان فرشته
729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زندگیم       سلام بر گلی مانند تو     ارغوان

 

عزیزم مرداد ماه شروع کردم تا از پمپرز باز کنمت .شما هم کلی با مامان همکاری کردی به جز چند مورد کوچولو.

 

حالا فقط شب ها پمپرزت میکنم ،اونم تو میگی مامان من بزرگ شدم ها ....

 

الهی من فدای دختر عاقلم بشم . چند وقته بازار مهمانی و عروسی ها داغ هست و خدا رو شکر تو هم  برای این

 

مهمونی ها پایه هستی.و دغدغه این روز های من

 

( برا عروسی چی بپوشم؟ به ارغوان چی بپوشونم؟ مهدی چی بپوشه؟)سوالقه قهه

 

اینم ارغوان که میخواد با مادرش(مامان مهدی) نماز بخونه

 

پست روزهای بلند کامل شد

پسندها (7)

نظرات (13)

فاطمه & فائزه
2 شهریور 93 11:09
سلام نازی خدا حفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جونی سر بزنید خوشحال میشیم نظر فراموش نشه لطفا
مامان فرشته
پاسخ
ممنونم حتما"
زندگی از آ...تا...ی
2 شهریور 93 11:22
از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی
انيتا كوچولوي دوست داشتني
2 شهریور 93 11:42
واي چقدر بهت مياد خاله جون بوس
مامان فرشته
پاسخ
مرسی خاله
مامان گلشن
2 شهریور 93 11:55
سلام فرشته کوچولو . . . امیدوارم به وبلاگ ما سر بزنین
مامان فرشته
پاسخ
سلام .حتما"
مامانی هیما
2 شهریور 93 12:43
قربونش بشم چقدر خوشگل شده چقدر چادر بهش میاد
مامان زهره
2 شهریور 93 15:27
ای جونم شده حاج خانم ارغوان
مامان فرنيا
5 شهریور 93 10:38
اخ كه فداي اين دختر گل ماماني خوب شبها ديگه پوشكش نكن زير ملحفه تشكش يك زيرانداز يك بار مصرف بنداز تا كم كم دختر گلمون راحت راحت بشه
مامان فرشته
پاسخ
اره باید این کار رو هم بکنم مرسی از راهنمایی تون
مامان فرنيا
5 شهریور 93 10:39
نمازت قبول باشه فرشته كوچولو
مامان فرشته
پاسخ
میسی
انيتا كوچولوي دوست داشتني
6 شهریور 93 10:17
سلام ارغوان جونم روز دختر را بهت تبريك ميگم ميبوسمت
مامان فرشته
پاسخ
ممنونم خاله
میشا و کوشا
6 شهریور 93 18:06
ارغوان جان چشم که به هم بزنم مشتری خودم هستی
منصوره
18 شهریور 93 9:57
قوربون دختر نازمون ماهه ماه
فدایی محیا
21 شهریور 93 15:39
وااااااااااااای میبوسمت خشگلم
مامان اسیه
2 مهر 93 9:59
ای جانم قبول باشه عروسکم